מורה לגיטרה ברחובות

מורה לגיטרה ברחובות                

ניר בכר - אולפן הקלטות והפקה מוסיקלית

כאן תוכלו לקבל שיעורי נגינה על כל סוגי הגיטרות במקצועיות רבה. ניתן ללמוד על מגוון גיטרות: קלאסית, אקוסטית וחשמלית וכמובן להתעכב על הסגנונות הנפוצים בכל ז'אנר וז'אנר.

מלבד ללימוד הנגינה הפרקטי, כל תלמיד מקבל בצורה מקיפה את יסודות תורת המוסיקה וההרמוניה ההכרחיים להתקדמותו, יתרון חשוב שמכין את התלמיד ללימודי מוסיקה מתקדמים בהמשך. אופי השיעור הוא אחד על אחד אך ישנה אופציה לקבוצה של שלושה במידת הצורך.

אני נותן שיעורים פרטיים בגיטרה מזה כ-16 שנים. למדתי גיטרה ומוסיקה אצל מיטב המורים לגיטרה בארץ. בנוסף למדתי בביה"ס רימון וביה"ס להנדסת קול "סאונד". לימדתי במס' רב של בתי ספר פרטיים למוסיקה ובמגוון מתנ"סים וקונסרבטוריונים כמו: "jazz-band"- הרצליה, "מוסיקלי", "הרמוניה" ו"אומנות" ועוד.

השיעורים מתאימים למתחילים ובעיקר למתקדמים. כאלו שמנגנים זמן רב והגיעו לסוג של מבוי סתום וזקוקים להכוונה רצינית ושדרוג משמעותי בנגינה. הנושאים הנלמדים בכלליות: הרמוניה, תורת המוסיקה, סולמות, טכניקה, פיתוח שמיעה, סולואים וכדומה, כאשר ישנו דגש על פיתוח יכולות אלתור במגוון סגנונות. 

שיעורים בסאונד והפקה מוסיקלית

בנוסף לשיעורי הגיטרה והמוסיקה ניתן לקבל שיעורים פרטיים בסאונד והפקה מוסיקלית על המחשב האישי. תוך שימוש בתוכנות הנפוצות ביותר בשוק. 

בין הנושאים: הקלטת מידי ועריכה, הקלטת כל סוגי כלי הנגינה, שירה וכדומה. מיקס ועריכה דיגיטלית, הקניית כלים לעריכת אודיו, שיפור סאונד וניקיון. איך לבנות פרוייקט/שיר מתחילתו ועד סופו תוך שימוש בכל האלמנטים הרלוונטים. הכרת התוכנה, תפעול ציוד ההקלטה, הבנת גלי הקול/ אקוסטיקה, הקלטת כלי נגינה, שימוש נכון באפקטים, EQ ועוד.

למידע נוסף ותאום פגישה: 054-6978151 | 077-5002925

 

    שם (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    נושא

    תוכן ההודעה

    Please prove you are human by selecting the flag.

    לשיחה לחצו כאן
    רוצים לדבר ?
    ניר בכר - הקלטות והפקה מוסיקלית
    שלום 👋
    נשמח לשוחח בווטסאפ
    דילוג לתוכן