אולפן הקלטות והפקה מוסיקלית

Written by ניר בכר - אולפן הקלטות והפקת שירים מקוריים. Posted in הקלטות והפקת שירים


ניר בכר | אולפן הקלטות בראשון לציון | הקלטות איכות והפקת שירים מקוריים 

כותבים שירים ? אוהבים לשיר ? מחפשים אולפן הקלטות ו/או מפיק מוסיקלי ? הגעתם למקום הנכון ! הקלטות/ נגינה/ עיבודים והפקה מוסיקלית מלאה.
האולפן נותן מענה מקצועי לכל סוגי ההקלטות כאשר ההתמחות העיקרית היא בעיבודים והפקה מוסיקלית מלאה של שירים מקוריים, הפקת סקיצות, דמואים, אלבומים, ג'ינגלים וסינגלים לרדיו.
האולפן מנוהל ע"י ניר בכר, נגן, מלחין, מעבד, איש סאונד ומפיק מוסיקלי וותיק בעל ניסיון של שנים רבות בהפקת שירים, סינגלים לרדיו והפקה מוזיקלית על כל גווניה.
כדי לקרוא קצת המלצות היכנסו לקישור הבא והתרשמו: המלצות | ניר בכר ►
כשזה מגיע לשירים שלכם – אל תתפשרו ! אולפן הקלטות בראשון לציון
מדוע להקליט/ להפיק דווקא כאן ? כיוון שזהו הפתרון המושלם ליוצרים/ זמרים אשר רוצים להביא את יצירתם לכדי מימוש ללא התרוצצויות מיותרות אחר נגנים, מעבדים מוסיקליים, טכנאי סאונד וכיוב'.
אתם לא מנגנים על שום כלי ? אין בעיה ! אצלי תקבלו נגינה מקצועית על כל כלי הנגינה הרלוונטים לשיר שלכם. התחייבות לשירות אמין ומקצועי ולמחירים אטרקטיביים.
מטרת אולפן ההקלטות היא לתת פתרון כולל לכל יוצר ו/או זמר המעוניין להפיק שיר מקורי ללא התפשרות על התוצאה הסופית, בלי לחץ ובאוירה נינוחה. הפקה מוזיקלית היא תהליך של שיתוף פעולה בין המפיק לבין היוצר כאשר לשניהם אינטרס משותף ויחיד !
כיוון שאני אחראי על כל התהליך, יש לי אפשרות לבנות תמהיל ייחודי לכל לקוח ולתמחר באופן שונה כל הפקה על מנת שהיא תתאים ללקוח הן מבחינת המטרה והן מבחינת התקציב.
הקלטות איכות באולפן הקלטות בראשון לציון/ הלחנת שירים/ הפקת שירים מקוריים והפקת סינגלים לרדיולמידע נוסף על הפקת שיר או הקלטות  – לחץ כאן 
קישורים: הפקת ג'ינגלים | הפקת שירי ילדים | לימודי סאונד וגיטרה | בניית אתרים

  


 

 
 

  


 


מס' דוגמאות של שירים מקוריים – הפקה מוסיקלית והקלטות

מס' דוגמאות ללחנים מקוריים – הלחנת שירים


מס' דוגמאות ללחנים והפקות מקוריות של שירי ילדים


אולפן הקלטות והפקה מוסיקלית               אולפן הקלטות והפקה מוסיקלית               smart jingles

    לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום – לחצו כאן

לחנים l עיבודים l נגינה l הקלטות l הפקת סינגלים l הפקת אלבומים ג'ינגלים l מיקס l מאסטרינג l | מוסיקה לפרסום l מוסיקה לעסקים |  054-6978151 | מייל: nir@nirbachar.com

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ניר בכר - אולפן הקלטות והפקת שירים מקוריים

אולפן הקלטות והפקה מוסיקלית של שירים מקוריים: סקיצות, דמואים וסינגלים לרדיו. הלחנה, עיבוד, נגינה, הפקה מוסיקלית, מיקס ומאסטרינג - 054-6978151 דף הפייסבוק: פייסבוק בלוג יצירה מקורית: הבלוג יצירת קשר: Google+
לשיחה לחצו כאן
רוצים לדבר ?
ניר בכר - הקלטות והפקה מוסיקלית
שלום 👋
נשמח לשוחח בווטסאפ
דילוג לתוכן